27 maj

Helen GRATTIS gumman på din 40 års dag. Kan inte riktigt fatta att du nu har uppnått vuxen ålder ( hihihi) säger som till tjejerna minns det som igår när du var nyfödd och så vacker och såååå brun du såg ut som om du hade varit utomlands och solat i två veckor. Då visste jag vad LYCKA var. Mitt hjärta stal du fullständigt. Men som tur var så gick gulsoten över men lika söt och snäll var du ändå ville helst sova och äta bara. Minns du när du valde pappa? Kan inte annat än le lite redan då visste du vad du ville och bra blev det ju också.Tack för det valet stumpan. Har haft förmånnen att glädjas med dej men också lidigt med dej gumman. Men det är ju så som livet ska vara. Och TACK för att du skänkt oss tre underbara tjejer... Älskar dej gumman Ha en BRA dag så ses vi till lunch Puuuuussss och Kraaammmmmm <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för dom fina orden :D.

Ja visst är jag bra på att ta dom sakerna jag vill ha, haha, varsego :O).



Älskar dig med mamsen <3 <3

2011-05-27 @ 06:43:59
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0