14 aug

Är alldeles för slö när det gäller bloggen och förresten så har jag inte haft så mycket att skriva om heller. I alla fall så har sommaren varit bra både vädermässigt och annat. Har fått en del målat men inte allt men det kommer ett nytt år och en ny sommar nästa år så det får väl vara tills dess. Gör inget heller.
Uch vad tiden går fort känner att jag inte hinner med alls börjar känna mej gammal hihihi och orkeslös.
Sara ska flytta till Umeå och börja plugga på universitetet där Turism och det tror jag passar henne som handen i hansken. Och lägenhet har hon fått också så en sten släppte från hjärtat för att veta att hon skulle åka upp utan att ha någonstarns att bo ( även om jag vet att det är så för de flesta och att det ordnar sig bara man kommer på plats ) skulle ha varit jättejobbigt. Jag är jätteglad att hon kommit in på ett av landets bästa universitet men uch vad det värker i härtat när jag tänker på att hon kommer att vara sååååå långt bort från oss alla ( fast jag vet att hon kommer att ha det jättebra där uppe ) och att inte få krama henne så som jag är van att göra. Men det är ju så här det ska vara och det vet jag men det hjälps inte just nu det är lika tungt i hjärtat i alla fall. Men Sara jag ÄR glad att du har fått chansen till din utbildning men lova att du kommer hem till jul i alla fall... I alla fall så kommer det att bli jättebra däruppe Sarisen och en MASSA nya kompisar ooch ett helt nytt liv väntar dej, ny stad nya kompisar ny skola en massa räkningar och fixa till din lägenhet som du själv vill ha den tänk va? En EGEN lägenhet Sara bara din!!!! Tänk va...
Och om två år är det Emmas tur hua men det tar vi då,,,,,,,,,kommer att vara lika tungt då ju.....
I alla fall så går livet vidare och SNART är det jul <3 och tur att det finns dator och telefon!!!!!!!



Ha det bra nu där uppe i norr hjärtat mitt och kom ihåg att vi alla finns här om du behöver oss...




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig <3

2010-08-15 @ 09:23:24
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Vi kanske ska fira jul där istället hahahaaa. <3 <3

2010-08-15 @ 09:44:05
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0