Påskdagen

Nu var det LÄNGE sen igen men det blir liksom inte av att blogga vet inte varför sorry. Igår var Helen,Tommy,Tindra och Molly här och åt påsklunch och Tindra var påskkärring så söööt. Kolla





Idag kommer Sara och Emma hem från Stefan och tror att alla tycker att det ska bli skönt.
Solen lyser ute och vädermässig verkar det bli en kanondag ska nog ta en prommis med Pia sen.

" Att lyssna på andras lögner sårar mest en själv" var det visst någon som sa aprå på ingenting.
Tror att jag ska försöka att komma med ett ordspråk ´då och då!
Nej n u ska jag nog slänga i en tvättmaskin och jag har igentligen inget mera att skriva heller.
Ha en bra påsk allihopa!



MIna hjärtebarn och Tack Helen och Tommy för en trevlig stund igår!!!!

Kommentarer
Postat av: morfar

Som ett tilläggså var också Molly med också, så det så mormor

2010-04-04 @ 11:43:20
Postat av: Sara

Glad påsk <3

2010-04-04 @ 20:45:47
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack själv för en bra och trevlig dag :D <3 <3

2010-04-05 @ 14:14:59
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0