10 april

Efter regn kommer solsken.

Ja det var dagens ordspråk och jag hoppas verkligen att det stämmer för har precis varit ute och gått med Pia och det är verkligen inte skönt ute. Har tvättar lite och pysslat lite också. Annars så har det inte hänt något speciellt. I går kom Sara en lite stund när hon väntade på att Helen, Emma, Tindra och Molly skulle komma från Svartnäs. Tänk Sara blir 19 år och Emma 17 år, fy jag har verkligen blivit gammal hihihi som har så stora barnbarn. När Tindra är 19 är så är jag 77 år om jag lever då, ja den som lever får se hur det ser ut då. Nej nu ska jag ta reda på tvätten.

Ha en bra lördag allihopa

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa tänk så gammal man blir! hehe

2010-04-10 @ 17:46:08
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja usch och fy så gammal du är hahahahaaa <3 <3

2010-04-10 @ 17:51:51
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0