torsdag 17 sept

Snart helg igen ohhhh såååå skönt det ska bli. Annars så har veckan varit lite jobbig pga min handled men nu känns det bättre så det var nog bara en ordentlig stukning fast risken finns att det är en lite spricka också tycker att det känns lite väl mycket i själva skelettet men sådant gör man inget åt så det är bara att vänta ut läkningen. Den här veckan så har Pia och jag varit ute och gått varje kväll igår så var vi upp till Övertänger och fick middag -Tack så jättemycket- sen tog vi en prommis tillsammans allihopa utom Christer som stannade kvar i huset. Och idag så tog Pia och jag vår prommis innan vi åt sen hade Christer maten klar när vi kom hem. Tommy stackarn har fått hundskift på sin praktik fy att börja jobba kl 02,00 då måste det vara bättre att ha rent nattskift men förhoppningsvis ska han väl få det lite bättre på nästa praktikplats. Och på söndag kommer tjejerna hem längtar så in i vassen efter en kram från dom men jag vet att det är bra med dom. Hörde att Tindra har varit gnällig hela dagen tror att det är tänder på gång jag fast det kan ju ta ett tag när Helen fick sina första tänder så SKREK hon varje natt ( hele nätterna ) i en HEL månad trodde att jag skulle bli tokig så jag hoppas att det går lite lättare för Tindra. Nu ska jag kolla på TV så hörs vi en annan dag Sov Gott



PS förresten så har Pia synkat ihop sig med Molly så nu löper både Molly och Pia DS



 


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja jag hoppas verkligen att det går lättare och fortare för henne. Tack själv för igår :D <3<33

2009-09-17 @ 20:26:06
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0