söndagskväll

Ja då var helgen slut och jag mår mycket bättre idag. Vi har vintrat på baksidan idag det känns skönt att ha fått bort taket på pergolan och det andra också. Det ser riktigt fint ut nu. Sen ikväll så klippte jag gräsmattan och hua hua vad lång gräset var. Det är så blöt i marken så det är svårt att klippa men det blev i alla fall bättre. Just nu är det bara +6,9 gr ute. Ska snart lägga mej tror jag. I morgon ska jag nog köra upp Saaben till Helen. Tycker att det var så synd att jag blev sjuk förra veckan för nu får jag inte träffa Sara och Emma förrän till helgen och jag längtar jättemycket efter dom men men så är det huvudsaken att jag inte smittade dom. Vi var med och bjöd på ett par fårskinstoffler till Tindra men dom missade vi. Sara stackarn har fortfarande jätteont i sin hals men nu ska det väl vända åt henne snart men hon lär nog ha ont den här veckan som kommer också stackarn. Men hon har varit så tapper och duktig så!!!!!!

God natt och sov gott!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja hon har verkligen varit duktig. Jättetrist att både du och pappa varit sjuka, vi saknar er <3. Om du kommer med saaben så får vi träffas lite imorgon annars så kanske vi kommer ner en stund. Sov gott. Puss & kram <3<3<333

2009-09-06 @ 23:13:10
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0