månsdags kväll

Tänk åter en helg slut fy F - N vad fort  tiden går. Men helgen har varit hyfsad tycker jag. Riktigt bra var att jag äntligen fick träffa Sara Emma och Kristian, har ju som bekant längtat så in i vassen efter dom. Idag har Helen, Tindra och Molly varit här. Helen har fått en muskelbristning vid skulderbladet så hon ska inte arbeta så mycket med vänster arm nu några dagar så jag har fått rått om Tindra idag eftersom det var Tommys första dag på lastbilskörkortsutbildningen idag hoppas bara att hon fixar Tindra i morgon när hon är själv Helen alltså. När vi hade varit till affären så sov Tindra och då skulle vi lyfta upp vagneb på altan och inte vet jag hur jag bar mej åt men rätt som det var så låg jag på marken och jag måste ha tagit emot mej med hö hand för fy fan vad ont det gjorde trodde att jag skulle svimma ett tag och Helen stackarn såg så rädd ut bland alla stjärnor i mina ögon hihihi och nu i kväll så har jag rätt så ont må ni tro och är "lite" svullen måste ha stukat till handleden. Hoppas bara att det blir bättre tills i morgon eftersom jag ska jobba då. Men som ni ser så kan jag i alla fall skriva lite men nu slutar jag för idag.
Sara, Emma ÄLSKAR er!!!!
Helen Tindra ÄLSKAR er också!!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja fy vad du skrämde mig.... hoppas verkligen att det blir bättre tills imorgon. TACK för en trevlig dag och för all hjälp idag, mamsen. ÄLSKAR dig med <3. Puss puss puss

2009-09-14 @ 21:35:12
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas det gick bra, älskar dig med <3

2009-09-15 @ 20:13:54
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0