FREDAG

Äntligen FREDAG Ohhhhh så skönt jag har varit så in i vassen trött den här veckan kan inte förstå!!!! Christer kommer in och hämtar mej idag sen ska vi hämta Pisen som är hos Molly. Sen tar vi helg. Jag hoppas på fint väder i helgen. Då skulle vi kunna klippa häcken det behövs verkligen. Igårkväll så tvättade jag kök och vardagsrummsfönstren och torkade målningen och dammade så nu är det bara golven kvar där och så hoppas jag att jag orkar ta sov och gästrummet i helgen så får jag ta resten lite pö om pö till veckan.

Kolla vad Tindra gjorde i går



Står alldels sjäv ca 30 sekunder det ni. I dag kommer Emma hem och kankse Sara och Kristian dom hade inte bestämmt sig i går när Helen pratade med Sara. Längtar efter dom gör jag. I alla fall så är Sara bättre i halsen och det är så skönt. Och i morgon ska vi ut på långprommis med hundarna Helen och jag urskönt bara man kommer iväg.
Nu ska jag nog ta en koppp kaffe innan Christer kommer.

Ha en skön helg


Kommentarer
Postat av: Helen

Du är så duktig, själv har jag svårt att bara få det dammsuget här hemma. Sara och Kristian är troligtvis här före er idag så då kan du nog få en kram hihihihii <3<33

2009-09-11 @ 14:26:59
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0