7 sept

Idag har Christer bytt eluttag utanför garaget men vi måste köpa ett nytt för det passade inte riktigt visst. Men det sitter i alla fall fast och inte hänger och slänger som det gamla. Vi körde upp Saaben och Helen, Tindra, Molly, Pia och jag tog en prommis och visst känns det att det är en del krafter som måste dit innan jag är helt återställd men i morgon ska jag i alla fall jobba. Sen hade Tindras vinterkängor kommit så Helen var hit och hämtade dom.



Visst är dom söta?

Ringde Sara i dag hon har så ont stackarn måtte det vända SNART. Men med Emma och Kristian verkar det vara bra i alla fall tur det!!!!!
Helen hade sådant bra kort på Tindra så jag snodde det hihihi

 

Nu har jag inget mera att berätta så till slut blir det så här

Hej då!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja jag hoppas oxå att det vänder snart åt Sarisen, så hon slipper ha så ont. Stövlarna passade superbra :). Lycka till imorgon på jobbet <3<33

2009-09-07 @ 21:26:49
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0