29 sept

- 1 gr i morse hua nu ÄR hösten här det blåser halv storm och är just nu +4,9 gr ute. Stackars alla i Övertänger 508 som hade en bedrövlig natt natten som var. Tindra höll hela huset vaken visst. Hoppas verkligen att dom får sova i natt. I morgon ska Tindra TBC vaccineras och kankse Helen kan få något tips på barnmott hur Tindra ska sova bättre om nätterna hoppas det. Vi tycker sååå synd om dom alla.
Sara och Kristian är kvar i stan i natt och skulle äta jättegott - HA DET BRA HÖR NI - dom är på Prao men det verkar inte vara så där jättejobbigt åt Sara hoppas att det blir lite mera intressant åt henne när hon varit där några dagar. Hoppas också att Kristian har en roligt Prao. Och Emma har haft matteprov idag - jag höll tummarna Emma! Nu ska jag gå och lägga mej så att jag inte är helt dö i morgon. Idag har det mest varit möten lite jobbigt och så har jag världens huvudvärk så det ska bli skönt att krypa ner i sängen nu.

Sov GOTT alla!


Kommentarer
Postat av: Helen

Usch ja nu är vintern här, men Emma och myser varje kväll med brasa i öppna spisen, jättemysigt hihihii. Den här natten har Tindra sovit jättebra, knappt så man tror det är sant. Ha en bra dag och så ses vi evter vaccinationen <3<33

2009-09-30 @ 07:49:30
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0