20 sept

J a då var det söndag IGEN! Igår så var jag riktigt sjuk hade en släng av magsjuka men som tur är så mår jag hyfsat idag. Idag har Helen och Tindra och Molly varit här. Helen stackrn hade migrän och Tommy har varit nattvakt i Staberg så hon behövde få sova lite och Tindra var så snäll så. Christer var in till stan en sväng och då passade han på att hämta upp Emma och gissa om Tindra blev LYCKLIG när Emma kom hem ren fröjd att se och imorgon kommer Sara och Kristian så då blir allt som det ska igen. Och när Christer körde hem alla fyra tjejrna så kom dom hem till ett nystädat hus vilken lycka va! Tommy hade nämligen tillbringat eftermiddan med att städa i sin ensamhet sååå snällt. Kan tänka mej att Helen blev glad. Helen skriver lite om bymentalitet på sin blogg och visst instämmer jag, det är inte lätt att bo i en lite by alla gånger det erfor jag när jag växte upp i Orsa det kunde vara ett rent helvete så det så. Jag får fortfarande ont i magen när vi åker dit det är som en knut i magen som inte släpper förrän vi åker därifrån.
Imorgon kommer Helen , Tindra och molly hit när Tommy kommer hem från sitt nattskift och då ska vi ut på långprommis ohhh så skönt det ska bli. Nu ska jag se på målgång i Veltan ( cyckel ) så hör vi antagligen i morgon.

Saknar er!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja jag blev jääteglad och det luktar så gott här hemma nu. Japp imorgon ska vi ut och GÅÅÅÅÅÅÅ. TACK snälla för idag: Älskar dig mamsen <3<33

2009-09-20 @ 20:50:13
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0