söndag

Har upptäckt att på Fuji kan man göra fotoböcker. Och just nu har dom ett bra erbjudande som jag tänkte nappa på.

Kolla  här


Snyggt va? Pröva du med vet jag  Här


Sitter och tittar på alla fina kort som vi har tagit och känner att jag gärna skulle vilja göra ett fotoalbum av dom.
En snygg fotobok förgyller tillvaron och är så rolig att ta fram i bland och speciellt nu när barnbarnen dom stor börjar bli vuxna. Har tre styckna flickor 18, 16 år och en på snart 10 månader så det finns många kort att välja bland. Sen har jag en hund som är vår lilla princessa Pia och på henne har vi också många bra kort så det blir svårt att välja men det ska nog gå. Och så skulle det vara roligt att dokumentera allt som vi har gjort och gör i huset också. Dessutom så blir en sådan väldigt personlig och kan ev vara roligt att ge bort i present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0