måndag 5 okt

Åter måndagskvälll fy vad trist nu måste jag jobba imorgon också fast det brukar gå bra bara jag kommer dit och egentligen så trivs jag ju på jobbet fast det är så skööönt att vara hemma också. Stackars Sara som är sjuk igen och Kristian också. Han måste se till att bli frisk tills nästa vecka för då har han älgjakt. Och Christer ser inte ut att bli frisk han snörar och snörvlar och hostar stackarn. Tror att han varit sjuk i flera veckor nu men till doktorn vill han inte hihihihi. I dag så har jag inte gjort någonting bara varit LAT hihi. Helgen har väl varit bra och inte så kall men nu ser det ut att bli kallt i natt igen ( är bara +2 gr just nu och klockan är bara 19,05 ) och Tommy sa att det var glashalt på vissa ställen i morse hua hua. Uch jag tycker INTE om halka det är bland det värsta jag vet ju.
Nej nu har jag inget mera att skriva så hejdå så länge



Snart ser det ut så här! Det gör det i IDRE idag.

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Nej fy för halkan.... vi hade -5 imorse bläääää.

Tack för promenadsällskapet :D Ha en bra dag på jobbet :). <3<33

2009-10-06 @ 07:54:04
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0