FREDAG

Ohhh härliga dag det är FREDAG och TRE lediga dagar framför mej det ni! Ja då har sara varit på sin första älgjakt ska bli spännande att höra hur hon upplevde det. Emma verkar enligt facebok ha haft tråkigt hon har säkert längtat efter syrran eller hur hihihihi? I övertänger så är dom supersnuviga allihopa så dom har Christer och jag inte träffat sedan i lördags fast Tommy har jag träffat på morgonen när vi åkt in till stan ( jobbet ). Hoppas att Christer kan sätta upp mellanväggen i soprummet i helgen annars  så ska vi inte göra något särskilt utan bara lata oss. Och så ska jag bygga på min Farm hihihi eftersom jag inte kommer åt den på dagarna så tar det lite längre tid för mej fast både Helen och Christer är så snälla och håller reda på både farmen min och mina firrar under dagarna Tack båda två så väldigt mycket. Hihihihi Sara trodde att jag inte håller på med dom själv tänk så fel hon har. Christer skrattar åt mej på kvällarna när jag sitter vid datorn! Fast han är inte så dålig på att sitta där själv så det så.



Inte min men ändå hihihi
Ha en trevlig helg allihopa


Kommentarer
Postat av: Helen

Nej du är riktigt bra på att farma hahahaaaa <3<3<33

2009-10-17 @ 22:25:40
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0