8 okt

- 2 gr i morse men STRÅLANDE sol och urskön höstdag och inget blåst alls idag, i går däremott så var det nästan storm. Dagen har varit som vanligt men nu i kväll så var vi bjudna på mat hos Helen och Tommy ohhhh så gott det var Helen hade gjort en köttgryta i lergrytan TACK så VÄLDIGT mycket båda två och så var Helen och jag och vovvarna ute på en långprommis och det var sååå skönt så. Och Tindra var på ett strålande humör. Hoppas att hon sover i natt nu! I morgon så kommer Christer in till stan och hämtar mej och så ska vi handla lite. Och i helgen kommer tjejerna hem över helgen så då får jag nog en kram hihihi. I helgen ska vi nog bara ta det lungt kankse åka ut och ta lite enris och tallris så att jag kan göra ordning utekrukorna för vintern. Jag har köpt fuskorkideer till gillestugan för där vill då rakt inget överleva och det blev riktigt bra. Så jag blev nöjd det är både Christers och min födelsedagspresent till oss hihihii för billigt var det inte!
Hörs i helgen och ha en BRA och SKÖN helg och Kristian var rädd om dej på älgjakten nästa vecka!

Lika charmig som sina storesystrar!

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Nu ska vi leka med fiskar hahahahaaa <3<3<333

2009-10-09 @ 13:22:29
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0