6 okt

- 6 gr imorse hua men nu på kvällen ösregnar det jisses vilket konstigt väder det är. Hoppas verkligen att det inte blir kallgrader i natt med tanke på allt regn för då jävlar blir det HALT. Jag håller ppå att baka tårtbotten eftersom Christer fyller år i morgon och Tindra inte tål Laktos så jag kunde inte köpa tårtbotten. Ska bli spännande att se hur den blir för jag har alldrig varit bra på att göra botten själv hihihihi men antar att den kommer att gå åt hur som. Annars så har Pia och jag varit ute på vår prommis och sen så fick hon duscha så nu har vi en ren vovve som luktar såååå gott. Vi håller på att exprimentera med pelletsförbrukning men vi kommer inte fram till något utan det verkar som om vi får acceptera vår förbrukning även om vi tycker att den är lite väl hög SYND! Tycker att ingentig hjälper oavsett vad vi GÖR "har vi ändan bak" men det är väl bara att bita i det sura äpplet och fortätta att kämpa på. Och så hoppas jag att vi snart får ditt väggen i soprummet innan VINTERN kommer på riktigt. I alla fall verkar tårtbotten bli bra i så fall är det då förtsa gången för mej hihihihi. I morgon kommer HELA gänget och äter kassler på risbädd och så tårta förstårs. Tjejerna och Kristian åker extra ut hit till morfar för att fira honom det gjorde dom förra året också gulligt va? Nu ska jag gå och göra en Silviakaka också så hörs vi i morgon eller i övermorgon!

Hej då för i dag!

  

GRATTIS på födelsedagen gubben min!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja kan man tänka sig att den alltid är där bak .... hihihii Vad gör ni över med nu då? vi ligger på strax över 1 säck/dygn. Tårtan kommer bli hur god som helst. Ses imorgon mamsen <3<3<33

2009-10-06 @ 20:16:18
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0