30 okt och alla Helgonsafton

Tänk då är oktober slut och bara en månad till första advent. Jag älskar första advent det blir så fint i alla hus och den helgen är så kravlös bara njuta inget tvång. Sen kommer julem och den är också trevlig i år firar vi den 23 eftersom Sara och emam firar julafton med sin pappa. Ska bli spännande att se Tindras ögon när granen kommer upp och det lär nog bli plastkulor hos Helen och Tommy hihihihi. Dom har byt bil så nu kan dom åka allihopa samtidigt BRA. sen fyller hon ju år den 26 undrar vad vi ska köpa eftersom det är så inpå julen fast i år blir det minimalt med julklappar bara så att ni vet ungar. Annars så går det riktigt bra på min lilla Farm och det är riktigt roligt att se hur det växer och gror hihihihi. Och kan ni tänka er jag hittade en gammal kompis på FaceBool så nu ska vi fika på stan till veckan URKUL. Vi har nog inte träffat ja jag minns inte när ens!!!! Och så har vi hittat Seths tjejer också och det var minst lika kul så nu kan man följa dom lite och se hur dom har det. Ska nog försöka ta oss till Örebro till sommaren.

Är nog en trött Tindra idag eftersom hon var vaken LÄNGE i går kväll.

Ha en bra helg


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det är verkligen jätteroligt att du och Lena ska träffas, hon var en sån raring :D

Ha en bra dag <3<33

2009-10-30 @ 09:03:35
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja snart är det jul, så de kan bli sommar någon gång ;) hihi <3

2009-10-30 @ 10:22:54
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0