24 okt

Plusgrader ute och jag är MYCKET bättre idag såååå skönt. Hoppas att jag kan åka upp till Helen och gänget i morgon så att jag får se Tindra GÅ! Hon har ju börjat att gå den här veckan och jag kan tänka mej att hon är stolt hihihi. Igår så var Helen ner till Christer så att Tindra fick visa morfar. Själv satt jag på jobbet och nös och frös. Annars så har det inte hänt så mycket den här veckan. Christer har åkt in till stan en vända, ikväll SKA vi tända brasa i gillestugan vi har tänkt det flera kvällar nu men det kommer alltid något i vägen men ikväll ska vi bara mysa så det så.
Ha en bra helg!

Tänk  så glad man kan vara.

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Ha en mysig kväll :D <3<33

2009-10-24 @ 18:07:50
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0