22 okt

Sitter på jobbet och vill inget mera idag. Jag är supersnuvig och känner mest för sängen eller soffan hemma hihihi fast snart snart är kl runt 15 och jag får ta bussen hem. Christer stackarn har ramlat i går så han är alldelse mörbultad men det ska väl gå över det med. Och Emma är sjuk hon också igen fast då får Helen lite avlastning med Tindra idag inget ont som inte har något gott med sig ju! I dag så låg FarmWill nere och när den kom igång så funkade det inte för Christer så Helen har skördat och sått åt både mej och Christer idag Tack för hjälpen gumman! fast jag ringde hem och lotsade Christer så nu ska det funka hihihi måste ju se till att han har något att göra ju HAHAHHAHAHHAAAAAA. Tänker sno ett kort från Helens blogg tyckte att det var så bra



Hörs en anna dag

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja visst är kortet jättebra :D.

Det var så lite så hihihi, men det är bra att ni fick fart på det igen :D. Hoppas du inte blir sjuk på riktigt, eller ja du vet vad jag menar :D

<3<33

2009-10-22 @ 15:34:04
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0