19 okt

Idag så vaknade vi till ett lätt snötäcke ute fast det kommer att smälta bort. Annars  så har helgen varit lugn inte hänt så mycket utan spelat på min Farm hihihi fast jag förstår inte riktigt allt än utan ska fråga Sara lite i kväll. Tjejerna och Kristian kom hem igår så nu får man träffa dom i två hela veckor SKÖNT. Tindra verkar gilla snön hihii och det gör Pia också. Idag måste vi få på vinterdäcken antar jag för det käns inte så bra att ut och åka men sommardäcken nu.



Lär väl se ut så här snart hihihi

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja nog är det skönt med vinterdäck nu när vintern är här :(. Men jag hoppas att vi får snö i vinter oxå jag :). Tack för igår <3<33

2009-10-20 @ 08:18:07
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0