14 okt

- 7 gr i morse hua. Men i morse hade jag sovmorgon på grund av att vi skulle ha planeringsdag på jobbet så vi har varit uppe vid gruvan hela dagen rätt så givande faktiskt. Och supergod mat. Stackars Helen och Tindra som är dundersnuviga och rätt så dåliga faktiskt. Ska ringa snart och höra om Helen klarar sig själv i morgon eller hur det blir. Sen har jag skaffat en Farm på FaceBok och tänk det är riktigt roligt tror att jag blivit lite frälst på den hihihi! Jag skördar och mjölkar som bara den hihihi. Sara och Kristian är på älgjakt och Kristian sköt på sin första älg i måndags ( han är ju 18 nu så han får sitta själv på pass ) Grattis Grattis! Ja nu ska jag nog sätta på lite kvällskaffe tror jag så hörs vi en annan kväll.

            

 


Kommentarer
Postat av: Helen

ja tänk att du blev en riktig bondmora till slut hahaha <3<33

2009-10-15 @ 08:39:17
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0