1 okt

Tänk redan oktober!!!! Fy var tog den här sommaren vägen??? Nu är det bara att vänta på årets FINASTE helg 1:a advent. Den gillar jag underbart vackert med alla ljusstakar och jättemysigt med alla ljus och alldeles KRAVLÖS!!!!
Det ska bli skönt med helg nu kan inte förstå att jag är så trött måste ha något skit i kroppen antar jag. Men det ska väl bli bättre hoppas jag. I går så kom först Helen och Tindra hit till jobbet, Tindra skulle upp till barn och få TBC vaccin. Sen kom Sara och Kristian och det var sååå länge sen jag träffade dom så jag blev jätteglad! Sen åkte jag med dom hem och så på kvällen så var Helen och jag ut på vår onsdagsprommis. Och på kvällen så blev Pia dålig hon både kräktes och hade diarre stackarn och som hon skämdes när hon inte han ut stackarn. Som tur är så är hon kry idag, man blir lite orolig när vår princessa blir dålig det får INTE hända henne något för hon är oss lika kär som våra tjejer alla fyra. Hoppas att Tindra sovit hyfsat bra i natt så att Helen fått sova lite. I alla fall så skulle dom få träffa en läkare och ta laktosintoleransprov och så träffa en diettist också och det var bra för det är lite besvärligt åt Helen vad hon kan ge Tindra ( med tanke på Tommys matallergi) så det är bra att få lite tips.
tILL VECKAN SÅ BLIR DET TÅRTA HEMMA cHRISTER FYLLER NÄMLIGEN ÅR PÅ ONSDAG OCH VECKAN DÄRPÅ SÅ ÄR DET tOMMYS TUR ATT FYLLA ÅR HIHIIHI Men så det blev capslocken kom visst på hihihihihihi.
Nej nu ska jag väl göra något också......hihihihihi

 

Kommentarer
Postat av: Helen

Det ska bli så bra och få träffa både en dietist och en läkare :D. Ja kan man tänka att nu är det dags för oktoberkalsen hahahaa Tommys kommentar på det hela var "å f-n är det redan" han har verkligen koll på tiden hahahhaaa och du glömde visst bort att det är någon mer som fyller i oktober hihihiii. ha en bra kväll <3<3<333

2009-10-01 @ 22:45:52
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för marknadsgodis :D jaa vi kommer väl til ler och äter tårta på onsdag :D <33

2009-10-03 @ 18:38:36
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0