måndag 16 nov

+ 6 gr och den 16 nov vädret är ur le hihihi. Annars så har helgen varit lugn förrutom att jag kunde ha krachat bilen. Oljelampan började lysa och det var visst bara ca 0,5 l när jag kom hem tror inta att Christer och Tommy tyckte att jag var så klok hihihi. Idag ska Tommy köpa nytt oljefilter och byta åt oss hoppas att det är det nu då annars så är vi utan bil och då blir inte christer sååå glad. Jobbdag i morgon och nästa måndag ska jag jobba in lite minusflex, Tindra går för fullt nu och är hur rolig som helst vinkar och slängkyssar för fullt. Emma kom hem igår ocg Sara kommer visst hem idag. Nu ska Christer förrhoppningsvis fixa toasitsen som bara vill glida. Och sen behöver han sota också. Själv ska jag nog ta fram en bok.

Ha det BRA!


Kommentarer
Postat av: Helen

Håller tummarna för att det bara är oljefiltret :). Mys på med en god bok i soffan, det är ju så skönt :D

<3<333

2009-11-16 @ 12:17:13
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0