10 nov

Nu var det LÄNGE sedan jag bloggade fy på mej! - 0,3 just nu kl 19. Annars så har det varit TRIST väder ett tag mest regn och mulet och lågt i tak. Och det är mörkt när jag går till jobbet och börjar bli mörkt redan när jag kommer hem. Hemska tid. Jag tycker att november är lite jobbig! På jobbet har det varit full rulle så dagarna räcker inte till ibland tycker jag men det är väl så det ska vara. Tindra har börjat GÅ och är som ett solsken för det mesta när vi träffats. Igår var dom till barnmott. och fick veta att hon är mjölkproteinallergist så nu är det MJÖLKFRITT som gäller men det är faktiskt inte så märkvärdigt det finns jättebra iställetprodukter. Det är väl bara mat som det ska vara ost i som är problem. Men huvudsaken att lilla tjejen inte får ont och det är viktigt för framtiden att hon inte får i sig mjölkproteiner nu ( med tanke på hennes tarmar så att dom inte tar skada). Idag har Helen varit på utvecklingssamtal med både Sara och Emma och man kan inte bli annat än STOLT dom är såååå duktiga det är egentligen bara matten som är ett litet aber annars så är dom båda två jätteduktiga - hör ni tjejer - ni har en STOLT mormor och morfar här! Jag ska försöka att skärpa till mej vad det gäller min blogg så vi hörs SNART!


Kommentarer
Postat av: Sara

jag vill ha jul :D

2009-11-10 @ 20:02:00
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja skärpning på dig :). Håller med sara om att jag vill ha jul, eller igentligen så är det advent jag vill ha, men ljusstakarna :D.

Ha en bra dag på jobbet imorgon <3<33

2009-11-10 @ 20:28:11
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0