torsdag 7 maj

Uch vad tiden går fort det är redan den 7 maj och det känns som om jag inte hinner med tiden. Men det är väl som det ska antar jag hihihi. Annars  så är allt bra och Christer börjar bli " lite " bättre i sin höft hoppas att det blir bra SNART. Igår när jag var upp till Helen och hämtade parkeringstillståndet så håll sara och Kristian på att städa - Duktigt va? Och sara har haft utvecklingssamtal och får VG rakt över BRA jobbat tjejen det är du värd!!!!!!! Är Såååååå STOLT över dej...... Sen är det en annan sak med Emma men men det kankse ordnar sig det med vi får väl se, fast just nu är jag lite besviken på henne!!!!!!!!!!!!! Men som bofinken sa " man får stå sitt eget kast ". Nog om detta tråkiga. Nu ska jag käka lunch och sen när jag slutar ska jag åka och handla sen blir det Svergie och Tjecken ikväll.  Hörs snart ♥



Hej då!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

JA jag håller med dig om båda flickorna..... Hoppas du fick tag i en fin klematis :) <3<3<33

2009-05-07 @ 19:48:57
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack mormor :) <3

2009-05-08 @ 15:08:58
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0