söndag 3 maj

Ja då var vårstädningen klar både inne och ute. Idag har vi planterat våra hälgsäljar och vår rodendendro sen har jag krattat bort en massa vedskaräp bakom huset. Gissa om det kom världens skur ikväll trodde ett tag att det skulle bli åska men det lugnade sig. I morgon är det vardag igen med en jobbvecka ( en lång sådan - 5 dagar ska jag jobba hihi ). I morgon kommer Sara,Kristian och Emma hem, ska bli så roligt att träffa dom det känns som en hel evighet sen jag fick krama om dom. Nu ska jag gå och lägga mej så sov gott alla......



Siv, Mamma, Mormor, Matte

Kommentarer
Postat av: Helen

Ska du jobba hela veckan???? Men du har varit så duktig :). Sov gott <3<33

2009-05-03 @ 23:01:29
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0