måndagskväll

ja då var det dax att gå och lägga sig då men först så måste jag berätta att Christer har satt upp staket mellan Jonas och vår grind det blev så bra så. I dag har Molly varit här för dom har varit i Vika och fixat Majsan ( en båt ) sen bjöd vi på hemlagade hamburgare och pommes frites. Jag tror att Pia är lite sotis ibland på Molly när hon är här för idag så blev Pia sur på Molly när hon hoppade upp i Christers famn så Pia gick in hhihi men sen när Molly hade åkt hem så fick hon all uppmärksamhet av både mej och Christer och då mår hon så bra. Dom är precis som småbarn hihihi. Igår var vi och badeade ja inte jag utan jag passade på att jobba lite, sen när vi kom hem så firade vi Emma:s 16 årsdag, dom bjöd på jättegod mat som Christer hade lagat, grillat och hasselbakspotatis sen blev det marängsviss och kaffe. Tack så väldigt mycket det var supergott och jättetrevligt och Emmisen blev glad för sina presenter. Tänk nu är dom stora bägge två jag tycker att det känns jättekonstigt men det är ju så här det ska vara så det är BRA!!!



Här är Emma i alla fall lite hihihi

Nu säger jag god natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack så jättemycket för hjälpen igår och för supergod mat när vi kom hem igen <3<33

2009-05-26 @ 10:31:32
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

gott med hamburgare :) <33

2009-05-26 @ 16:19:21
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0