måndag 11 maj

Åter en dag med REGN nu börjar jag tröttna på regn och rusk. bara +4 när jag vaknade hua hua. Tänk för ett par veckor sen var det + 25 och strålande sol men det kommer nog bättre tider hihihi. I dag kommer Helen och Molly och Tindra ner och jag ska baka bullar och lite annat åt henne. Deet har visst tagit slut hihi inte så underligt alls. Igår var vi upp och fikade och tittade på gungställningen åt Tindra, den är snygg. Kommer att bli så bra så framför köksfönsteret. Och Emma var glad och go och vi fick varsin kram så gott. Sara och Kristian åkte med Tommy hem så dom träffar jag senare i veckan. Hoppas att dom hade kanonkul på Robin och Sofias fest.
 Jag snor Helens bild på Tindra i gungan hihihi




Hörs i morgon kankse.....

Siv

Kommentarer
Postat av: Helen

TACK snälla för att du bakade åt oss igår. Och tack för maten oxå hihihiii.Ja gungställningen blir jättebra där hahaha <3<33

2009-05-12 @ 09:13:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0