Fredagskväll 8 maj

I kväll är Christer in på middag med Scaniaseniorerna och jag gjorde mej en pizza gott gott. Igår var Pia riktigt dålig tror att hon är snuvig för hon nös och hostade så otäckt i gårkvaäll och så frös hon och sov hela kvällen men idag så är hon bättre som tur är. Jag tänkte se Svergie - Kanada i hockye ikväll. Annasr så känner jag mej lite låg och lite ledsen men det går nog över. Hoppas bara att en viss lite person skärper till sig för det behövs verkligen. Men Sara är jag såååå stolt över tycker att hon har gjort det såå in i vassen bra och så roligt att hon får utdelning också. Hoppas bara att Emma också gör likadant......Men jag tror verkligen att hon kommer att göra det bara hon kommer in på gymnasiet och får lite nya kompisar, det kan bli ett riktigt LYFT för henne så jag håller verkligen tummarna att hon får G i kärnämnerna. Tänk vad konstigt det kan vara, man älskar dom över allt annat hur dom än beter sig fast man behöver ju inte tycka om jämt!!!!
Måste höra om Emma vill ha någon födelsedagspresent hon har inte talat om vad hon önskar sig och hon fyller snart 16 år. I morgon ska Sara och Kristian på 18 års fest - det är Robin och Sofia som fyller 18 år - hoppas att dom får riktigt ROLIGT. Nu slutar jag för idag så hörs vi mer i helgen.



Älskar dej trots att jag är både ledsen och besviken på dej gumman. Önskar att du var lika glad nu som på bilden. Jag saknar den tiden........



Kommentarer
Postat av: Helen

Jag saknar oxå den tiden.... ÄLSKAR dig mamma <3<33

2009-05-08 @ 21:38:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0