13 maj

Uch vad kallt det är bara + 12 nu kl 19,20 och mornarna ska vi inte prata om ca + 5 har det varit nu ett längre tag och bara regn fast idag inne i stan så sken faktiskt solen men då blåser det istället. Nu är jag TRÖTT på det här vädret vill ha varmt och soligt och skönt så att man kan sitta på altan och fika ju...... Annars så har dagen varit som vanligt med mycket jobb men med en del härliga skratt också hihihihi. Molly var här när jag kom hem från jobbet och som vanligt så ska hon uppfostra Pia när jag kommer från bussen. Men idag så sa faktiskt Pia ifrån lite. Men dom är så in i vassen goa båda två. I morgon och på fredag ska jag ta bilen in till jobbet pga att mitt busskort gått ut och jag tycker att det är onödigt att köpa nytt före måndag så nu får jag några minuter på flexen ett par dagar och det är bra. Nu har jag inet mer att skriva så vi hörs...........



Så här vill jag ha det ju.......

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för tipsen om gröten :D. Håller med dig om att nu vill jag ha värme och soooool. <3<33

2009-05-13 @ 19:40:26
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0