Våffeldagen 25 mars

Ja då är snart arbetsdagen slut - skönt att få åka hem. I morse var det - 18 gr när jag gick till bussen gissa om det var bistert hua hua. Och enligt bondepraktikan så ska det bli 40 dagars frost om det var frost i natt  fy för den lea. Då är vi ju inne i maj ju. Inatt ska Helen, Emma, Tindra och Molly sova hos oss eftersom deras hus ska sprutas mot flugor. Ska bli intressant att se om Pia sover något inatt och hur Tindra reagerar med att inte sova i sin säng. När jag kommer hem ska vi grädda våfflor och steka pankisar och äta. Hoppas att Sara och Kristian också får våfflor idag hos Stefan eller kankse hos farmor. Klart Sara att jag ska laga något gott till oss alla en dag när du kommer hem!!!!  Ja då ska jag väl jobba på en stund till innan det är dax att gå till bussen. Hörs i morgon!!!!



Mina stora bussisar hihihiih

Siv/ mormor

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej vi kommer inte att få vofflor idag men vi kommer att få fisk ;) MUMS men kristian tycker inte om det så får se om han gör det ändå då, hihihi igår åt vi interband och kristian tyckte faktiskt om det! :O haha <333

2009-03-25 @ 14:56:14
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja vi ska äta våfflor hihi, visst var det gott haha <3<33

2009-03-25 @ 18:57:46
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0