torsdag

Ja då sitter man här på jobbet och längtar ut i solen som skiner så grant. Önskar att jag var ledig och ute på en långis med Pia istället. Men men nu är det som det är. Igår kväll var vi alla fall till Hedgårdarna och vände, så skönt så och Pia gick som en ängel igår lilla gumman. Jag är lite bättre i foten också härligt. Idag ska Christer in på scaniaseniormöe och sen ska han hämta mej och vi ska åka och storhandla huahua. Pia ska vara i Övertänger. Och idag kommer tjejerna hem från Lindvallen, hoppas att dom haft det bra. Antar att Sarisen längtar efter Kristian hihihihi och Emma efter Tindra.  Och jag längtar efter dom hihihihi



se så söta dom är hihiii. Idag ska Tindra få massage hoppas att hon tycker det är skönt och Molly är hos Christer.

Nej nu slutat jag för den här gången hörs väl imorgon. <3<3<3<333


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu är vi hemma :) <33

2009-03-19 @ 13:44:12
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja visst är det fint väder ute :D. Nu har tjejerna kommit hem så ni får träffa dom och Kristian när ni kommer och hämtar Pia <3<33

2009-03-19 @ 13:48:00
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Morfar

Snart är det slutlängtat, i morgon är det fredag!!!!

2009-03-20 @ 10:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0