tisdagkväll

När jag kom hem från jobbet i dag så var Tommy, Helen, Tindra och Molly här. Christer och Tommy gjorde ett arbetsbyte i höstas - Christer monerade in lyse i Emmas garderob och nu bytte Tommy vårt " äckelpäckel", jag var glad att jag inte var hemma när dom tog ner det gamla för jag kan tänka mej vad ÄCKLIGT det måste ha varit - med allt fett och gammat nikotin, dom som vi köpte huset av har nämligen rökt inne under fläkten för länge sen Hua Hua.



Men nu käns det BRA att ha nytt i fläkten och sen ska vi måla i skåpet til somaren så blir det hur frächt som helst.

( sara här hemma funkar det ska se när jag starat om datorn på jobbet om alla funkar då, Tack Stumpan än en gång )

Nu ska jag ta på mej morgonrocken och krypa upp i soffan och se Desperat H sen är det sovtime. Natti natti.....



Kommentarer
Postat av: Helen

Ja tänk vilken tur du hade som inte var hemma för då slapp ju du göra rent innan Tommy satte dit det nya hihiii <3<3<33

2009-03-03 @ 20:51:47
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja tänk vilken tur du hade som inte var hemma för då slapp ju du göra rent innan Tommy satte dit det nya hihiii <3<3<33

2009-03-03 @ 20:55:31
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

desperate va så bra! :) <3

2009-03-04 @ 11:47:49
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Morfer

Ja, va det inte skönt att få upp det nya på fläkten,jag måste säga att det var skitigt, men nu är det fixat.

2009-03-04 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0