söndag 15 mars

Ja då har inte övriga svenska folket och jag samma musiksmak som vanligt då. Hur i hella fridens namn kan dom rösta på " Opera" och på andra plats Snälla Snälla. Hua hua. Jag tycker att EMD eller Måns skulle ha vunnit men men. i alla fall så har vi fått upp tavlor i gillestugan idag så nu börjar det bli klart där nere måste bara hitta takplafonder också. Tänk i gårkväll fick Pia främmande hihi. Christer var ut med henne rätt så sen och rätt som det var så kom Ludde rusande och han hoppade över stacketet och in till Pia hihihi, och gissa om dom hade hur kul som helst i snöhögarna. Nu är det ingen snö kvar på träden på baksidan, tänk vad fort det försvann. Men på backen är det ca 1/2 meter än, längtar tills det försvinner och våren är här. På framsidan har påskliljorna börjat titta upp fast det är ju ingen som ser dom för all snö. Tycker att jag är lite bättre i foten också skönt skönt. Idag skinner solen för fullt och värmer. Hoppas att dom får kanonväder i Sälen nu och att alla ben och armar är hela när dom kommer hem.....
Och så kortet::::






Puss Puss
Siv, Mamma, Mormor

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag är så avundsjuk på dina vårblommor :D. Nej jag har inte heller samma musiksmak som övriga Sverige :S. <3<33

2009-03-15 @ 16:56:31
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0