söndag 1 mars

Hej och välkommen till min blogg.                                                                                     
Jag heter Siv och är gift med Christer.                                            
                                                                                                                                                   
Här kommer min familj

Här är min lilla princessa  Pia och hennes syster Molly



Sen har jag en underbar dotter som heter Helen som skänkt mej tre underbara tjerer




Här är Sara  snart 18 år med en nyfödd Tindra



och här är Emma snart 16 år med lilla Tindra




och här är Tindra 2 månader





Sen är jag gift med Christer sen 30 år tillbaka




Nu ska jag sova så hörs vi mera i morgon......


Kommentarer
Postat av: Helen

Älskar dig med mamsen <3<33

2009-03-02 @ 09:56:59
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Fina bilder du har :)

2009-03-02 @ 12:18:13
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0