onsdag

Ja då var det snart kväll igen och det har gått en dag till så nu är det inte så långt till det är helg igen såååå SKÖNT. Kan inte förstå varför jag har så ont i högra foten och lite svullen är den också, kan snart inte ha skon på hoppas att det släpper snart så att jag och Pisen kan ut på en långprommis. Annars så har dagen bara flygit iväg på jobbet, bara " lite " att göra hahaha. Och på bussen hem hade jag sälskap av Luddes matte, hon praktiserar på Op den här veckan ( läser till Syrra ) så det var en trevlig hemfärd fast någon tupplur blev det inte ( annars  så brukar det vara så skönt att slumra lite då ). I kväll ska vi titta på Mora - Almtuna som krigar om en slutspelsplats i elitseriehocky. Och nej Sara det blev 3:an igår kväll så jag får se Desperat H när reprisen kommer. Och Sara dina böcker var hur BRA som helst, läste ut alla tre i helgen så nu väntar jag också på 4:an. Jag riktigt försvan in i böckerna och levde mej i deras värld. Vi har nog samma smak när det gäller böcker vi........Nu ska jag sluta för idag och gå och hääcka framför tven resten av kvällen.



Snart är det VÅR!!!!!



Hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag hoppas oxå att du blir bra i foten så vi kan gå lågpromisar :). Vilket superfint kort du hade idag :) <3<333

2009-03-04 @ 19:44:11
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0