måndagskväll

Ja då har det gått en helg igen, alldelses för fort bara. Igår var det mest sport på tv:n och så blev vi bjudna på middag hos Helen med familj - jättegott Tack Tack gumman och så fick vi träffa Emma, Sara och Kristian som jag längtat så efter..... Sara är nu i stan i två vekor men Emma är hemma så henne träffar vi och Sara ska visst åka till Vansbro med Kristian till helgen. Hoppas att ni får det mysigt....Idag har jag städat hela huset, när man såg tvättvattnet kunde man tro att jag inte städat sen vi flyttade in här hihihi, men nu är det RENt ett litet tag i alla fall sååååå skönt. Sen har jag gjorrt lasange till mej och Helen och Emma ( fast Emma åt inget nästan ) och fläsk med löksås till Christer och Tommy. Sara -jag ska göra lasange till dej och Kristian också!!!!! Imorgon hoppas jag få bort en av tvättmaskinerna så att jag kan få lite ordning i tvättstugan. Just nu skäns det som om det spelar ingen roll hur man städar och försöker därnere det blir inte bra i alla fall. Annars så har det snöat HELA dagen GUD vad trött jag är på snöväder jag vill ha SOL och värme NU!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag se Färjedatd vinna på tv så hörs vi i morgon. Sov sött!!!!!!!!!!



Siv

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack snälla mamma för jättegod mat :). Det var så rent och fint hos dig, tror jag oxå ska försöka städa lite här hemma för det behövs :(. <3<33

2009-03-23 @ 19:53:07
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

va bra att vi också får mat sen då :) <33

2009-03-23 @ 20:18:27
Postat av: Morfar

Jo, mormor har städat så det är så rent o fint,det är nästan så man njuter.

2009-03-23 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0