måndagkväll

Idag har jag försök lite i badrummet nere men ack så trögt det går. Försökte med en varmluftspistol med skrapa på men jisses vad det luktade hua hua i hela huset. Sen tog jag slipmaskin så det stod härliga till och gissa om det dammar. Vardagsrummet uppe låg i DIMMA så när Helen kom så sa hon " vilken dimma ni har i vardagsrummet " hihihihihi. Men jag ska nog fortsätta med slippmaskin lite till. Sen har vi slängt in pellets både till oss och till Helen och Tommy sen lagade vi mat hos dom - köttfärssås och spagitte och stekt fisk med kokt potatis. " Sara  -  vi hade egen fiskdressing med oss " hihihi. Hoppas att Tindra inte blir sjuk av trippelsprutorna nu. Hon är mest ett stort LEENDE hela tjejen. Så fort morfar visar sig så SKINNER hela hon upp det är så roligt att se.....Precis så gjorde Sara när morfar kom när hon var riktigt liten - utom en period när hon skrek bara han visade sig hihihi. Emma tror jag inte brydde sig bara mamma var i närheten hihihi. Nu ska jag se på tv så hörs vi i morgon!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja men det var ju värsta dimman hihihi. Ja lillan är oftast ett enda leende, men nu ikväll så är det besvärligt....Men jag har ju bara haft glada (iallafall för det mesta) barn hihihi <3<3<33

2009-03-30 @ 19:57:01
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, hu vad det luktade pyton och inte blev det speciellt bättre efter slipningen, men nu är dimman borta igen. Det gör ingenting mormor, dimma på du.

2009-03-30 @ 20:39:47
Postat av: Sara

men morfar är ju bäst! hih <333

2009-03-30 @ 21:24:49
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0