måndag 9 mars

Iag har Helen och jag varit ute på prommis med våra vovar och Tindra. Det var jätteskönt må  ni tro.

Fast det börjar bli slaskigt ute så Pia är inte så ren, måste nog bada henne och då blir hon inte så glad hihihi.
Sen har viätit och kelat med Tindra mest hela eftermiddagen. Idag kommer Sara och Kristian hem också så nu är allt som det ska igen. Sara och Emma ska åka med farmor och farfar till Sälen på söndag, hoppas att dom får strålande sol och lagomt kallt och att slalombacken är härligt pistad. Inga brutna ben eller armar bara hör ni!!! Christer har åkt in till satn för möte på frimärksklubben så ikväll är jag och Pia ensam och då brukar vi ha det så skönt mend en massa kel och mys.
Nu ska jag plocka ur diskmaskin så hörs vi i morgon och så en nytagen bild på Tindra på köksbordet.






Ha det BRA!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Längtar jag MED, nästan lite synd att du "bara" är ledig måndagar. Pisen blir nog bättre med tiden :D, hon är ju så gudagoooo. <3<33

2009-03-09 @ 19:12:00
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0