måndag 2 mars

Idag ska det snöa sa dom nyss på tv men vi ska nog ut och gå ändå tror jag. Sen har jag fixat till min jobbmail så nu kan jag logga in på den hemma SKÖNT!!!!! Det underlättar i alla fall.
Annars  så har Pia sovit hela atten i natt med och nu ska jag äta frukost så skriver jag mer sen.

Utsikt från altan. Vackert va?




Javisst  är jag hihihihi. Fast head och musik har jag ingen aning om hur jag ska få dit, men Sarisen har lovat hjälpa mej, visst är hon bara för gullig?
Jag och Pia har gått runt kvarteret och det är jätteskönt ute så nu längtar jag efter en prommis på eftermiddan.





                                                                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka jättefina bilder du har. Nu är det bara headen som du behöver hjälp med, du är så duktig. <3<3<33

2009-03-02 @ 09:55:48
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0