kväll

Ja då är det kväll och snart dax att gå och sova. Dagen har varit bra. Christer hade köpt rosor tills jag kom hem ( Jag köpte en ros till honom också ) sen lagade han en GOD middag - biff och klyftpotatis jättegott. Sen tog Pia och jag en runda runt kvarteret. Jag har gjort färdigt en kalender 2009 åt oss, fast vi måste köpa fotopapper innan vi kan ta ut den - och Helen -  ni måste se ut era bilder till er kalender själva, antar att ni har en massa kort på er dator som ni vill ha i så fall kan du väl spara ner dom på ett USB så kan vi lägga in dom här hemma. Nu är det slut för idag ......

Love family

Sov sött allihopa


Kommentarer
Postat av: Helen

ÄLSKAR dig mamma <33

2009-03-10 @ 22:53:36
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0