Fredagskväll

Äntligen fredag och en härlig ledig helg framför mej. Kan inte förstå att jag är såååå in i vassen trött det måste vara vårtrötthet hihihihih. Lyssnar just nu på Joline - är bara sååå bra tycker jag. Har precis tittat på " Så ska det låta" med bla Jill Jonsson och Martin Stenmark - han är bara för bra, han jobbade så svetten rann på honom hihihi men bra var dom.
Annars  så har jag tänkt mycket på Sara och Emma idag. Det har varit en svår dag för dom. Sara har varit på sin första begravning ( Stefans morfar ) och det är alltid svårt och jättejobbigt med begravningar. Men- Sara -nu blir det bättre för alla , nu kommer Stina och farmor att kunna se framåt så småningom och vara glad för den tid som dom fick med gammelOlle. Den tyngsta dagen brukar vara just idag sen lättar det lite pö om pö. Men man FÅR vara ledsen!!!!!!!
Tänkte själv tillbaka på när jag förlorade min pappa, men han har alltid funnits i mina tankar och tanken på honom ( och vad han skulle ha rått mej till ) har hjälpt mej genom många svåra stunder och glada också för den delen. När jag letade kort så hittade jag ett bra kort på mina små tjejer kolla här



här är dom inte gamla inte men ACK så goda.......
 
Och så ett på min goding Pia!!

Natti natti 
Siv


Kommentarer
Postat av: Helen

Ååååå så söta dom var :). Du har helt rätt i att man får vara ledsen, men nu blir det bättre ju längre tiden går för framförallt Stina, även om det inte känns så på en gång. <3<33

2009-03-06 @ 23:25:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blir säkert bättre, alla måste ju dö någon gång :/ <33

2009-03-06 @ 23:29:33
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0