fredagskväll 27 mars

Ja då har äter en vecka gått... Skönt med helg. Ikväll har Christer lagat snitsel med bakad potatis gotti gott och han hade verkligen lagt upp det jättefint med tomater och gurka. Annars  så har dagen varit bra lite mycket att göra bara men det fixade sig fast datorn ballade ur till slut på jobbet men då var det dax att gå hem så det gjorde inget hihihihi. Det är - 0,9 grader ute nu när kl är 19,10 men imorse var det -14 hua  hua. Nu vil jag ha VÄRME är så in i vassen trött på kylan. Hoppas att vi får en kanonsommar. Nu ska jag se på hocky så hörs vi i morgon
Puss puss



Än så är det vinter.......


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag hoppas också på en kanonsommar, det behöver vi. Puss puss <3<33

2009-03-27 @ 22:48:36
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja jag fick recepten, dom blir hon jätteglad över :D. Ja håll tummarna är du snäll, för det gör jag. Dagen har varit lite smådryg, det märks att hon inte sovit så bra :(. <3<33

2009-03-27 @ 23:06:09
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0