5 mars



Ja då sitter man här på jobbet igen men imorgon är det fredag ialla fall. Fast jag lider lite med Sara ( lät inte som om Emma skulle med och hon kan gått vänta lite till med sådant ) som ska gå på sin första begravning imorgon, hoppas att det kommer att gå bra, det är lite jobbiga tillställningar begravningar. Idag så ska Christer och Tommy åka och hämta pellets åt oss. Hoppas att det milda vädret håller i sig så kankse det kommer att gå åt lite mindre pellets ett tag framöver. Igår så fick Christer ut på altan och hacka ner TUNG snö som kom glidande från taket. Ca en meter snö har glidit av och den är jättetung av allt vatten. Tur att ingen fick det i huvudet och vilken tur att Pia klarat sig hon börjar vilja följa med ut på baksidan igen. Imorse när hon var ut så gick hon in i snön vid husgrunden och sen höll hon inte på att ta sig ur snön hon såg för roligt ut fast det tyckte nog inte hon hihihi

Här är Sara 1 år gammal .



Hoppas hitta ett bra kort på Emma runt 1:års dagen tills i morgon.
Nu slutar jag för den här gången. Kankse skriver jag mera ikväll.





Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken tur att ni upptäckte all den där snön så att pappa kunde ta bort den innans taket sprack. Ha en bra dag mamsen <3<333

2009-03-05 @ 10:20:59
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihih jag är så gullig på det där kortet :) hihih. Jaa men begravningen kommer nog gå bra ändå tror jag så det är okej :) <3

2009-03-05 @ 10:57:49
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Morfar

Ja nog var det bra att det kom bort från taket. Tommy och jag har hämtat en pall pellets idag,

den står kvar på Jonas släpkärra äm så länge. Nä nu mäste jag sluta och fixa maten.

2009-03-05 @ 15:58:01
Postat av: Helen

Jag håller med dig Sara, du är såååå söt på den här bilden <33

2009-03-05 @ 21:49:55
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0