26 mars

Hej och godmorgon på er alla. Ja då har gänget från Övertänger ( utom Tommy) sovit hos oss inatt. Det var riktigt mysigt att få rå om dom en kväll. Och TACK TACK SNÄLLAAAA Tommy för att du byte toa åt oss. Synd bara att du fick jäklas så in i vassen men nu sitter den på plats i alla fall. Och så upptäckte både jag och Helen att den nya toasittsen av trä var sprucken så i morse bytte jag tillbaka till porslinssittsen men den passar inte så bra så vi ska nog köpa en ny träsitts, men vi behöver i alla fall inte få nypmärken av porslinsittsen hihihihi. Annars så har Pia sovit hyfsat i natt hon åkte in i sovrummet och dörren stängdes när jag varknade av att Pia och Molly var uppe och lekte kl 24, men i morse var Pia oroligt och ville in till tjejerna men tji fick hon. Annasr så har Tindra sovit i natt med tror jag , Helen la henne vid 21 tiden och jag tror att jag hörde henne vid 5 tiden visst är hon duktig? Och GRATTIS på tremånadersdagen Tindra!!!! Vi åt våfflor igår eftersom det var våffeldagen jättegott var det. Men Sara - fisk är ju såååååå gott lyckos dej. Tyckte Kristian också om det nu? Och inte visste jag att Sara gillade Isterband???? Undrar om Emma äter det ockå men antagligen inte.



Hörs imorgon då puss puss
Siv/Mamma/Mormor

Kommentarer
Postat av: Helen

Det var så mysigt att bo nere hos er en natt :D. Tänk att jag hörde inte hundarna när dom lekte inatt, fy mig :(. Ja Tindra sov hela natten även inatt, hon är så duktig så :).Ja vi fick oss ett "nyp" av sitsen allihop igår hihihii. Nej Emma äter inte isterband, tyvärr. <3<33

2009-03-26 @ 19:21:04
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

kritian tycker inte om fisk så mkt, men han äter de om han måste^^ <33

2009-03-26 @ 20:27:50
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0