16 mars

Ja då har måndagen slart tagit slut också. Har damsugit, varit ute på en kortis med Pia, tvättat och varit barnvakt åt Tindra. Helen och Tommy har varit ute och åkt skoter med Jonas och Jessica. Helen gav Tindra mat och så åkte dom vid 12 tiden sen så sövde jag Tindra och la henne i hennes säng och trodde att hoon skulle sova i max 1-1/2 timme men tji fick jag hon sov i drygt TRE timmar så dom hann komma hem och Helen hann klippa både mej och Christer innan hon vaknade hhihi. Sen var hon glad som en lärka. Nu sak jag se hockye sen är det jobbardag i morgon. Det har varit varmt och snödropp från taken idag riktig vårkänsla. Så nu hoppas jag att snön tinnar lite så där lagomt fort så att marken hinner med.

Hej då hörs väl imorgon antar jag.....



Puss Puss

Siv

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för hjälpen mamsen. Ja hon var verkligen som en lärka när hon vaknade, synd bara för er som inte hann mysa själva med henne :). <3<33

2009-03-17 @ 08:44:04
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: mamma

det kommer fler gånger, det var väl bra att hon sov det behöver hon ju hihihihi

2009-03-17 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0