12 mars

I kväll har vi varit upp till Helen och gänget och fikat. Tack gumman det var gott. Och så fick vi träffa Emma och Tindra ockå - härligt fast jag saknade Sara. Hon var kvar hos Kristian i stan men kommer nog hem imorgon. Få se om vi hinner träffa henne innan dom åker upp till Sälen, hoppas det. Jag saknar henne! Fast jag vet att hon har det bra hos Kristian...Tänk det är bara en månad kvar tills hon fyller 18 år !!!!! VUXEN tycker att det är som igår när hon kom ner från förlossningen och bara var några timmar gammal. Uch jag börjar bli gammal hahahahahaaa. Imorgon är det fredag den 13 igen det är inte så ofta som det är det två månader iföljd hihi. I morse var det -15 gr och isande fuktig kyla hua vad jag frös när jag väntade på bussen hoppas att det inte blir lika kallt inatt. Nu ska jag slappa framför tv:n resten av kvällen och vänta in fredagen. Sov gott på er alla. <3<3<3<33333




Kommentarer
Postat av: Helen

Det var så lite mamsen, bara roligt när ni kommer :D. Ja visst är det svårt att förstå att hon snart är 18 usch :S. Sov gott <3<33

2009-03-12 @ 22:27:09
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni får komma upp lite idag :) Jaa snar fyller jag år:D hihihi. <3333

2009-03-13 @ 09:46:00
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0