11 mars

Hej på er alla!!!! Ja då har åter en dag gått och det snaaaart är fredag oj sååå skönt det ska bli. Jag är lite vårtrött tror jag. Åter en dag med snöfall, nu är jag trött trött på snön - vill ha vår nu med solvärme och varma vindar. Jag längtar tills jag kan ta med kaffekoppen ut på altan och fika där och Pia kan springa hur hon vill på tomten. Tänk så skönt det ska bli. Annars så har dagen varit bra, inget särskilt har hänt. Blev positivt överaskad över elräkningen som kom idag. Den visar att pelletsbrännaren inte drar specielt med el och det var roligt. När jag kom hem hade Christer stekt isterband till middag - gott gott. Sen följde han med mej och Pia på prommis runt kvarteret. Ska väl kolla lite på tv sen är det sovdax. Hörs i morgon puss på er!

                  

Maka /Mamma/ Svärmor och lycklig trefalldig Mormor

Kommentarer
Postat av: Helen

Åååå så gott. Längtar oxå till sommaren :D <33

2009-03-11 @ 20:31:41
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

hihi, jag är ledig imorgon ;) <33

2009-03-11 @ 21:35:25
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0