torsdagskväll

I dag så har Sara och Kristian fått sommarlov - sååå skönt för dom. Och i morgon så är det Emmas tur. Tänk att " lillan" går ut grundskolan i morgon är lite svårt att fatta. Men dom har varit sååå duktiga alla tre i skolan ( Sara, Kristian och Emma ) tycker att dom ska vara STOLTA över sig själva. Och idag har Tommy hjälpt oss med pannköp och på måndag ska Tommy och Christer åka till Stockholm och hämta den nya pannan. Hoppas att den blir bra nu då....
 
Flera bilder

så här ser den ut. Tack snälla Tommy för att du hjälper oss!!! Men jag avundas dej inte med tanke på vikten på pannan 215 kg det ni. Sen är han så snäll så att han ska installera den också! TACK Tommy!!!!
Annars så var Tindra lika glad som vanligt som ett solsken men hon börjar bli lite väl intresserad av mina glasögon så jag får passa mej lite hihihihi



Hoppas att det blir sådant här väder till midsommar för nu behöver vi sol och värme. Tommy ska nämligen bygga altan på framsidan på deras hus hoppas att Christer kan vara till någon hjälp.

Nu säger jag God Natt och sov gott ska nämligen upp kl 06,00 imorgon och jag är så in i vassen trött.



Kommentarer
Postat av: Helen

Jag hoppas oxå att det blir fint väder så vi kan börja bygga altan och klart pappa kan hjälpa till med det hihihiii <3<333

2009-06-11 @ 21:46:26
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0