torsdag 18 juni

Helen tvingar mej att blogga hihihihi. I dag har Christer och jag varit in till stan och storhandlat och nu sitter jag uppe hos Helen och Tommy och väntar på att Christer och Tommy ska bli färdig med att montera markisen så att Tommy ska kunna bygga altangolvet utan att bli våt hihihihi. Sen ska vi hem och se om vi får igång pelletsbrännaren och så ska Christer upp på taket och byta kondesator om han nu kan göra det själv annars så får vi be Tommy om ännu en tjänst stackars han! Och i morgon är det midsommarafton så nu har halva sommaren gått och det har varit två finna veckor allt som allt, det är ju så att man kan bli djupt deprimerad ju. Och tänk idag ska jag inte behöva stjäla kort utan Helen har lovat att jag får låna av henne hihihihi. I morgon kommer Sara och Kristian hem för att fira midsommar med Helen och Tommy och Tindra och dom ska komma ner till oss och äta grillat på eftermiddan dom är såååå välkomna allihopa. Hoppas bara att Tindra blir frisk hon är nämligen sjuk tror att det är tredagars feber hon har stackarn.



Hej då för den här gången!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Och så är du så kräsen att inget av korten dög åt dig hihihii. Lillan hade över 38,5 nu på kvällen med :(. Vi ses imorgon <3<33

2009-06-18 @ 22:39:40
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0